אחרי הסירוב של ויז'ניץ, בעמנואל מנסים עם הקהילה התימנית

דוד קורצוייל No Comments on אחרי הסירוב של ויז'ניץ, בעמנואל מנסים עם הקהילה התימנית

לאחר חודשים ארוכים בבדיקת פתרונות למצוקת הדיור בקרב זוגות צעירים ואברכים בני תורה יוצאי ק"ק תימן. ולאחר מו"מ הגיעו אמש ראש מועצת עמנואל עזרא גרשי ומנהלי ונציגי חברת הרי זהב אל מעונו של הגר"י רצאבי בכדי לקבל את ברכת הדרך להקמת הקריה החדשה בעיר עמנואל שתקרא קרית מהרי"ץ. תחילה סקרו מנהלי החברה ונציגיה בפני הגר"י את קווי …

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר חודשים ארוכים בבדיקת פתרונות למצוקת הדיור בקרב זוגות צעירים ואברכים בני תורה יוצאי ק"ק תימן. ולאחר מו"מ הגיעו אמש ראש מועצת עמנואל עזרא גרשי ומנהלי ונציגי חברת הרי זהב אל מעונו של הגר"י רצאבי בכדי לקבל את ברכת הדרך להקמת הקריה החדשה בעיר עמנואל שתקרא קרית מהרי"ץ.

תחילה סקרו מנהלי החברה ונציגיה בפני הגר"י את קווי המתאר המרכזיים לבניית קהילה תימנית חזקה ומבוססת וכן הציגו בפניו את המפות והתוכניות ומיקום הפרוייקט אשר יכלול בניית 180 יחידות דיור בגדלים שונים ובמחירים חסרי תקדים. הגר"י רצאבי הביע את התפעלותו מהתפתחות העיר בשנים האחרונות והעלה זכרונות מהשנים שבהם נהג לבקר בעיר ולמסור שם שיעורים.

הגר"י בירך את ידי העוסקים במלאכה שתשרה הברכה במעשה ידיהם ואת ראש המועצה על עזרתו הרבה בקידום הפרוייקט. לאחמ"כ חתם הגר"י על מגילת היסוד ובסיום נערך מעמד לחיים.

כזכור לפני חודשים ספורים הודיע האדמו"ר מויז'ניץ כי לא יתן את ידו לתוכנית שבקשה למצוא פתרון דיור לחסידיו בעמנואל.



0 תגובות